CERTYFIKACJA – SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorcy w swoich działaniach uwzględniają interes społeczny, troskę o środowisko oraz relacje z ludźmi, w szczególności z pracownikami.
Eksperci i audytorzy GREEN ANGEL prowadzą audyty u przedsiębiorców w celu oceny spełnienia podstawowych wymagań CSR określonych m.in. w ISO 26000, SA 8000 oraz IKEA IWAY. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku klient otrzymuje certyfikat potwierdzający stosowanie społecznie dopuszczalnych praktyk w miejscu pracy.
Korzyści z uzyskania certyfikatu:
- zaangażowania firmy w kwestie odpowiedzialności społecznej,
- wspieranie wizerunku firmy, umacnianie lojalności pracowników,
- spełnienie wymagań klientów, kontrahentów, banków,
- poprawa zarządzania łańcuchem dostaw,
- troska o środowisko.